Svensk igen!!

Allmänt / Permalink / 6
Var igår på ett väldigt efter längtat besök hos min älsklings frisör Fonni,
I 1 månad har jag gått och väntat!!!

Har gått hos henne sen urminnes tider
och hon vet precis hur jag fungerar. (Jag är lite picky)
Måste dock erkänna att jag varit lite otrogen i 2 år mot henne och gått till en annan
men nu har jag slutat upp med denna dumhet och
kommer att  fortsättningsvis bara gå till henne....

Det bästa med henne är att hon är så brutalt ärlig, det gillar jag och att hon
allt som oftast går med på mina utflippade ideér, som en gång när jag hade
 sett filmen Sjön, den med Regina Lund ni vet, där ser jag en sekvens
då hon sitter vid vattenbrynet och har sååå snygg frisyr just i det läget!! 
SÅ!! JUST PRECIS SÅ vill jag att mitt hår ser ut!!!

Ringde upp Fonni och fråga om hon sett filmen, det hade hon inte...
SEEE den och sen ska du klippa mig preciiis
 så som i filmsekvensen!!, Ok?

Hon kollade actually in filmen tills mitt nästa besök,
det ni, vilken frisör gör sånt!!?? Va??
Hahaha..

Regina Lund frisyren då?? Fonnsan fick till den,
absolut, men ni alla vet ju hur det blir dagen efter
 när du duschat och ska försöka fixa till håret likadant!!!..
 It liksom doesn´t wööörk!!

Åter till presens igen, har fått så slitet hår med jordens dunder utväxt,
så pass att jag dragit mig för att visa mig ute bland folk!!

Jag gick omkring och såg sådär lite halvt polsk ut, ja nästan lite rysk,
eller som Fonni så fint uttryckte det...
"Du har fnask hår "Anna!!"  
Joorååsatte..kunde inte sagt det bättre själv..
Lovely...HAHAHAHAHA!!!

But not aaaanymoore...

Dessutom hände något som ingen har fått göra på mycket länge och
det är att klippa av mig håret...
Jag svär, kvinnan klippte 2 decimeteeeeeer!!
Här har ni tjejen som tycker 1 cm är på tok för mycket!!!

Jag kunde på riktigt känna hur håret bara drog en
 lättnad av suck för att det kunde andas igen!!


Men som vanligt, vart jag super nöjd och man känner sig alltid som
 million dollar girl när man går därifrån!!

#1 - - Jazzhoppan:

Ursnyggt! Jag tog mod till mig förra hösten och klippte av mig året... 3 decimeter, huuhaa! Det var läskigt men guuud så skööööönt!

#2 - - Pannis:

HAHA... klippte du av dig ÅRET!!?? ;)# deci..holy shit!! De hade jag aldrig klarat!!

#3 - - Jazzhoppan:

Meeh.. HÅRET menar jag ju! Mohaaa!

Nä men jag skulle vilha klippa av det HÄR året...

#4 - - Pannis:

Jaaa men.. det fatta jag la´ hahaha, bra slut kläm dock!! :)

#5 - - Mia:

Vad fin du är Anna! Vacker som en majmorgon :)

#6 - - tokmia:

Ja jäklar, ohh my god u did WHAT'!!!! sluta grina det e ju rå najs... vaddå din favvis frisör Fonni... hahahahahha GABRI DÅ, har du gjort slut med honom eller, han som e så....piiiiiiiiiiiiiiip

Hälsa mallis o ta en pina colada o en hallongrotta fr mig oxxå....

lav ja

Till top