REAL LIFE ...

Allmänt / Permalink / 6
Nu var det dax för lite REAL LIFE uppdatering igen med allas våran Yohanna igen denna gången är ämnet BLOGGLIVET.

Låt se, jag ÄLSKAR min blogg! Det är min öppna dagbok för alla som vill se. Ibland kan jag också komma på mig själv att skriva aaalldeles för mycket. Men det är som Yohanna säger, en ventil som öppnas,  ett vattenfall som bara rinner ur en. Väldigt befriande ibland.

Jag har ALLTID 1000 järn i elden och kommer faktiskt inte alltid ihåg allt jag tar mig för. Kan låtas konstigt men så är det! Jag är en rätt tankspridd person så den här bloggen hjälper mig sortera/ filtrera och som får mig att  minnas alla ögonblick och händelser och vad jag tagit mig för om dagarna hela året om! Oerhört roligt att kunna gå tillbaka och bläddra, precis som i ett fotoalbum med lite text till.


Eftersom jag fortfarande inte har orkat laga min dator så är min mobiltelefon min nyckel ut i "verkligheten". Vi lever i en sorts symbios! Eller som min pappa kallar den, min "napp!" ;D

Insåg precis att den här bilden säger/förklarar ganska mycket om mig och mina vanor, intressen och prioriteringar här i "livet" ;D My God, I´m a pathetic person när jag tänker efter egentligen! Haha...

Vad 17 gjorde man innan allt det här? .... Kommer inte ihåg... vänta!, Jag får helt enkelt leta i bloggarkivet. Har säkert bloggat om det.

Ni ser, bloggen är inte så dum att ha! ;D


#1 - - maria:

Blogga är som en sorts dagbok för mig med och även för familj och vänner att kunna följa familjens äventyr :)



Må så gott !

Kram

#2 - - Yohanna i Las Palmas:

Kalasbra och nu är du fast va, i real-life-drogen ;)

Jag återkommer som vanligt i morgon med sammanställningen.



Glad Lucia!



Hälsningar

Yohanna

#3 - - Husfrun:

Haha, innan bloggar fanns skrev jag dagbok. Jag är som du, hopplös att minnas så det här är någon slags kontroll för mig.

Kram.

#4 - - Diana:

Hrm, jag inser att det är hög tid för mig att lära känna min telefon bättre. Jag spelar wf på den och tar bilder. Haha!

#5 - - Diana:

Sv: Janson går fetbort, blä! Nä, det ska vara smarrigt italienskt tema på partyt! Kom du, men kom i god tid så att du hinner fixa till mig. ;)

#6 - - Yohanna i Las Palmas:

God Afton!

Nu ligger sammanställningen ute:

http://yohannailaspalmas.webblogg.se/2011/december/sammanstallning-av-real-life-blogglivet.html



Tack så mycket för att du var med och förgyllde mitt real life denna veckan ;)



Hälsningar

Yohanna

Till top