SoB

Allmänt / Permalink / 1

10 år senare liiite snyggare och utan "turre" byxorna i regnbågens alla färger så sågs vi igen!! Vart en super lyckad kväll. Restaurangen vi åt middag på, La Cucina Da Noco var fantastisk trevlig. Frutti Di Maren satt som en smäck. Vinet med ;)

Själva överraskningen var alltså en kväll på Syster & Bror med rolig Stand Up av våra favorit ståuppare Måns Möller och Patrik Larsson. Ja, Marcus Palm oxå såklart som dessutom så snällt fixade så vi fick komma in lite VIP´igare. Tack rara du!!

Till saken hör att det finns en historia bakom varför vi gillar just dom! Vi var på en konferens uppe i Sundsvall och då var båda två med där uppe och uppträde, på den vägen är det. Sen har vi sett dom på andra ställen och garvat ihjäl oss varenda gång. För dom är helt hysteriskt roliga. Till slut vart det en liten intern grej oss emellan. Så det var ju givet att jag skulle tossa ihop något med dessa herrar for old time sake!!

Tror bestämt att dom hade kul. Annars kan vi alltid fråga killen och hans tjej framför oss som slängde onda ögat på oss både en och två ggr för att vi skrattade för högt!! HUR kan man skratta för högt på en komiker klubb??? Kan iof kanske bero på att han vart liiite sne när han fick ett litet mindre vin-regn över sig då jag börja gapskratta rakt ut efter att ha tagit en klunk...men bara kanske! Jag vet inte...

Det var kanske "droppen" så att säga!!? Men jag skyller på Måns!! Hahaha



Sofie står på tur och fixa nästa date och jag kan bara föreställa mig vad som komma skall, nej förresten! Jag är stensäker! Jag är beredd att betta bort hela min månadslön på att det blir..... K.A.R.A.O.K.E!!!! Ett säkert kort!! Hahahhahaha 

Can´t wait!!  




#1 - - En AnnaN Anna:

men ANNA jag döööör!! KOnstigt att du fick onda ögat när du sprejat ner hela ryggen hans med vin! Jag kan se det hela framför mig - behöver jag säga att jag gapskrattade rakt ut när jag läste det?

Till top