Award regn!!

Allmänt / Permalink / 2


Tusen TACK söta gulliga rara bästa Cissi för den fina Awarden!!

Länk kärlek när den är som bäst. Får du en award och vill anta den. Då tackar man den du fått awarden av med en länk. Sen är det bara att presentera 5 bloggar DU vill ge en award.



Jag följer och läser så många bloggar och det är svårt att pin-pointa någon speciell för alla
är lika underhållande, mysiga, roliga, inspirerande och härliga!
Jag får väl välja dom jag tycker sticker ut lite extra. Utan inbördes ordning.
Vi vill ju inte starta bloggkrig och osämja sins emellan, right? ;D

And the award goes tooooo ..* drumroll*..



#1 - - Diana:

Jag tycker visst att de står i inbördes ordning! ;)

Haha, nej då! Tack så mycket!

#2 - - Yohanna i Las Palmas:

ÄNTLIGEN så har jag fått tummen ur och tackar och bockar ordentligt på bloggen som sig bör.

Trevlig lördag.



Hälsningar

Yohanna

Till top