"Våra sommarbuddies"

Allmänt / Permalink / 3

Jag vet inte vem av oss som är mest exalterad? ;) Här har ni brorsorna Lakrits & Kolan som vi kommer få låna i sommar. Så gulliga, dom är som två hundar :D

Jag är SÅ att glad dom ville pyssla häst. Som jag saknat detta liv!! Atmosfären, doften av hö, häst och ja, t.o.m skiten!! ;D Det hör ihop!!

Ska lära dom lite grunder och hur man faktiskt beter sig kring dessa varelser. Få de att förstå att man ska ha respekt men ändå kunna få hästarna att respektera dem! Kan bli en liten utmaning. "Schettisar" är ju kända för att vara envisa och lite egna. Tur att jag är envisast av dom alla!! ;D

Ska bli härligt att få vara i den här miljön ett litet tag, få lite skit under naglarna!!

Hoppas innerligt att dom kommer älska det lika mycket som jag! Hästar är verkligen helt fantastiska djur och helt underbara att vara kring i ur & skur... <3

#1 - - Diana:

När jag började lästa texten så gissade jag på två kaniner. Men du satsar betydligt större än så... Har ni plats i lägenheten?

#2 - - Ama de casa:

Men så härligt! Jag ääälskar hästar :-)

#3 - - Linda:

va söött:D

Till top