11 april Levererade

Allmänt / Permalink / 0
WOOOAAA! Vilken fin dag jag haft!  Ännu ett år äldre och muecho visare!! ;D

VM i tårtätning gick (som sig bör) också av stapeln!!
Imorrn blir det dubbelpass på gymet vill jag lova!! :D

Vill verkligen passa på att tacka alla gulliga vänner och bekanta som gratulerat mig på alla möjliga sätt idag. Det värmer verkligen i hjärtat. Man blir verkligen lika glad varje år! Man känner sig verkligen uppvaktad och det är en härlig känsla.

Men den allra bästa uppvaktningen var imorse när min Hugo kom intassandes tidigt tidigt, sjungandes med frukostbricka och paket! Han är ju för go och omtänksam den lille mannen! Han hade gjort en neongrön gymväska till mig på syslöjden. Superfin och som sagt väääldigt grön! Kommer definitivt synas! :D

Fick även en annan heeelt underbar present... ännu en väska fast denna gång signerad Mr Michael Kors!! And I just  LÖÖÖV IT!! 

Återigen, tusen tack för allt och TACK Mami för utsökt middag!!

Dagen är komplett! <3

Nu är det Go'natt här. Somnar med ett leende på mina läppar om 3.2.1... Zzzzzz








Till top