Let There Be Light

Allmänt / Permalink / 0
Ljusparty i Bålsta med ett härligt gäng.

Jag älskar ljus. Eller snarare besatt av dom. Så den här kvällen var helt klart som klippt och skuren för mig. 

Ljusparty är precis som ett "tupperware party" fast givetvis då innehållande ljus och allt som hör därtill. Fanns en hel uppsjö! 

Så var det då det här med att välja? Jag KAN inte välja, jag är som ett barn. Vill ha allt och har svårt att bestämma mig. Blir tokig på mig själv! Ett jäkla handikapp är vad det är!! Ha ha

Vet inte hur många olika dofter vi sniffade oss igenom men det var många. Kunde gått Bananas och köpt rubbet men tog mitt förnuft till fånga! Hugo vill nog ha lite middag den här månaden trots allt! ;D

Kvällen avslutades med en utekväll i förorten långt-bort-i-stan. Å jag som tyckte Åkersberga har det lamt med uteställen. Men vi har nog en vinnare här. Det fick bli den lokala sportbaren. Ingen O'Learys här inte! Men man tager vad man haver och kvällen vart lyckad. Vi passade öven på att testa resten av kommunen med omnejd, så Kungsängen fick sig ett litet besök av oss också... Å kan ni tänka, surprise surorise, en sportbar till! Ha ha... 

Som sagt, rolig kväll men det berodde ju helt klart på det fantastiska sällskapet. Lillan & Denise for the winn!! 



Till top