Perfekt avrundning på veckan

Allmänt / Permalink / 0
Veckodagarna rusar fram i en rasande fart. Hinner knappt blinka.

Bra vecka och mycket bra och roliga saker är på gång i mitt liv just nu. 

Projekt lägenhet har kickat igång och jag är helt överexalterad!! ÄNTLIGEN kommer den här "byggarbetsplatsen" bli klar en gång för alla!! Jag är så urless på att bo i den här halvfärdiga röran! Inte hjälpte vattenläckan till direkt. Snacka om bakslag.

Har valt ut kakel och klinker till lilla toan, hittat inredningen jag vill ha så nu är det bara för hantverkarna att sätta igång. Igår kom dom och gjorde lite förarbete. Den känslan att NU är det på riktigt går inte att beskriva!! 

(Någonting säger mig att "keep out!!") ;-)

Fredagskväll i sällskap av Titti & Tindra. Lugn myskväll med gott att äta och dricka. Vart lite "firande" att jag landat ett nytt konto till vårt kontor och det kan jag tacka fina Titti som "pitcha" in mig för. Så champagne var på sin plats, drack dock den aldrig. Den fick Titti som tack för hjälpen! 

Som sagt, kunde inte avslutat veckan på bättre sätt...

Välkommen helg!





Till top